All i know now!

Vaknade ovanligt tidigt idag och var inte trött, utan bara helt jäkla tom. Känner mig inte glad och inte ledsen, känner mig typ bara hopplös, så jag gjorde som jag alltid gör när jag känner mig så. Jag klev upp ur sängen och städade lite. Eller ja, plockade mest bara undan massa saker.

Sen har jag duschat håret och snart ska jag fixa någonting jag kan ta med mig och äta på jobbet sen. Om jag ska äta någonting, kanske bara köper mig någonting att dricka istället. Låter nog som en bra ide. Sen idag blir det nog så att det kommer hit lite folk och myser på och kollar film. Hoppas att det blir så iaf. Det skulle vara trevligt. Måste dock höra med min mor om hon kan komma förbi med lite saker hit, typ gh och en hdmi kabel som jag tänkte låna av henne, så man kan se lite film.

Jo, sen hoppas jag verkligen att det kommer att vara en soft dag på jobbet idag. Skulle vara trevligt!


Sen undrar jag vad jag har lyckats göra nu, säkert förstört något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0