Helt plötsligt var jag inte själv längre, jag var ensam.

Vaknade imorse och bara myste på rätt länge, det var bra och himla mysigt. Sen har det inte hänt överdrivet mycket. Har handlat glass och hallon, planerat att om jag har tid och råd åka upp och hem ett tag nästa månad, men vi får se hur det blir med det. Jag vill ju egentligen ta med mig några härifrån med hem. Men får se vad som händer.

Nu sitter jag iaf hemma i mammas soffa, fast hemma hos mig då såklart. Ska hämta min nya soffa i veckan. Den ligger och väntar på jysk. Däremot så känner jag mig helt jätte ensam just nu. Jag vet inte varför, det bara kom. Skulle gärna ha någon här som myste med mig lite. Men aja, det kommer andra dagar för det. Ska planera in en filmkväll eller två i veckan, dra ihop lite folk och sådär. Mysigt värre.

You should know
I'm ready when you're ready for me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0