Ja, det här var ju sammanhängande

Sitter här nu, blev grymt sugen på popcorn, men jag ändrade mig och kokade te istället ? Förra året hade jag lätt tagit popcornen istället. Men detta år ska jag bli nyttigare och bara äta godis på helger... Inte för att jag kommer att hålla det någonsin. Åt just lite choklad och jag har ätit lite ostbågar...

Två snart utbrunna ljus, mys musik, te och snart börjar top model om. Det här är verkligen nice. Bara att jag skulla haft någon mer här, det hade varit mer nice. Speciellt om det var någon speciell person som var här. Jag är typ för annorlunda för mig själv. Känner knappt igen mig själv. Behöver nog åka hem och komma iordning normalt. Prata med kusin och syster och carro, berätta om sms, fester, vänner, jobber och fester. Sen behöver jag nog en eller flera myskvällar i den bästa soffan jag någonsin suttit i. Sen behöver jag dricka te och kaffe på nodo, och jag MÅSTE äta från Subland! Gosch vad gott!

Aja, sen ska Piteå folk ta sig hit, äta club toast på som hemma, gå in en sväng på H&M ta bussen hem till mig, softa äta mat, och sen feesta men all the folk. Sen helt klart ut på NS, bara för att visa att det inte är så heeeftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0