Känner att jag måste träna snart

Sitter och kollar Bring it och när jag helt plötsligt inser att jag sitter och gör rörelserna i första dansen, har jag sett filmen lite för många gånger kanske ? Eller kan det vara så att hela mitt lag är nördar och lärde oss den dansen ? Eller är det bara jag som är en nörd ?

Vem minns egentligen?

Allt jag vet är att jag måste städa här hemma, gå ut med sopor och tvätta ut mitt kylskåp, betala en räkning och sedan ska jag bara softa sönder idag. Ska verkligen inte festa nu idag och inte nästa helg heller. Ska faktiskt bli skönt! Känner inget tagg för att varken dansa eller sjunga, har ont i halsen och är förkyld. Däremot känner jag verkligen för att träna. Jag vill ha mitt läg här, eller att jag är med dem. Då hade jag dragit ihop en spontanträning i snön, eller finns det snö i Piteå?

Annars idag ska jag ta hand om mig själv, som sagt, softa sönder. Ansiktsmask, cola, någon god mat, kanske bleka tänderna lite, sen ska jag nog kanske klippa håret med, måste bara fixa någon som kan göra det, mor kanske?

Men annars är livet rätt nice, förutom att jag måste lägga ut massa pengar på onödiga saker som telefonen, eller fast det är värt. Sen ska jag även lägga pengar på viktiga saker!

DM GUUULD! Dock typ 2 år sedan, men jag slutade när jag var på topp helt enkelt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0