we can't just let it go

Har jobbat idag, 07.45 till 14.15 Rätt bra dag faktiskt. Lätt bästa dagen på jobbet på ett bra tag. Fråga mig inte varför för jag vet inte. Fast jag tror jag kanske vet iaf. Det är nog inte så svårt att gissa om man vet.

Sen efter jobbet tog jag bussen till stan, solade och satte mig på bussen hem. Jag sitter nu hemma och har varit duktig att diska. Funderar på vad jag ska äta till middag, men jag kommer inte på någonting bra. Jag ska nog kanske bara äta lite glass eller en macka eller två. Sen bjuda hit någon för lite sällskap och kolla någon film. Det är säkert någon på tv.

Sen blir det att sova då jag börjar rätt tidigt. Men jag vet att jag kan vara vaken till 1 iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0