you'r pretty and you'r nice

Så var jag hemma efter ännu en dag på jobbet. Trevligt värre. Nu sitter jag hemma med softar kläder och väntar på en kompis som ska komma förbi och kolla lite film med mig. Ska bli trevligt! Sen imorgon ska jag upp tidigt, duscha och sedan sticka iväg till stan, shoppa lite nödvändiga saker. Så som Powerking... Eller ? Nä, men lite smink behövs! Sedan iväg till jobbet, börjar kvart över 12. Sen jobbar jag till 19. Då blir det raka vägen till stan och mariah kanske... Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda mig!

Det ska bli trevligt! Är sjukt taggad för denna helg. Vet däremot inte varför. Känner mig helt plötsligt glad, innifrån och ut. Kan vara så att ett samtal från Alma gjorde allt lättare här i livet. 1 timma pratade vi i telefonen igår. Det var sjukt nice att höra vanligt prat. Verkligen! Så nu känns hjärtat inte mörkt och tungt längre utan jag känner mig verkligen glad. Ska bli trevligt imorgon kväll. Förväntar mig det värsta men hoppas på det bästa! (kommer däremot inte att förvänta mig det värsta om jag känner mig själv. Kommer däremot bli sjukt besviken om det inte blir som jag tänkt)


Nyår


Kommentarer
Postat av: hemlig

<3

2011-01-26 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0